!روزگار من

...خلاصه زندگانی هایم

!روزگار من

...خلاصه زندگانی هایم

!روزگار من

میخواهم بدانم
چه بودم
چه شدم
و چه خواهم شد...!

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

ایام فاطمیه 92 هم تمام شد

دوشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۲، ۰۱:۴۲ ق.ظ

سلام ! خب الحمدالله ایام فاطمیه هم تمام شد انشالله که تمام سالو فاطمی باشیم

امشب شام غریبان بود و من هم طبق معمول هرسال هیئت بودم

بعدش هم سر سفره کریمانه اهل بیت

دلم بدجـــــــــــــور هوای یک سفر زیارتی رو داره

مخصوصا مشهد پیش آقا علی ابن موسی الرضا که خیلی ارادت دارم بهش

خدا کنه بعد امتحانا برم پیشش

امروز داشتم فکر میکردم که من نسبت به فاطمیه پارسال چه تغییراتی کردم

به هر حال فاطمیه صرفا جهت عزا نیست بلکه باید هر سال فاطمی تر شد

فاطمیه یک تلنگره که میتونیم باهاش خودمونو بسنجیم که چقدر نزدیک شدیم به اون چیزی که میخوایم

انشالله که همه ی ما سال به سال نه  بلکه روز به روز فاطمی تر و حسینی تر بشیم

فعلا سرتونو درد نمیارم

راه این وبلاگ خیلی درازه...

پس قربان همگی یا علی فعلا

  • فلانی فلانی

نظرات (۳)

  • ₪بنتـ الـهـدی₪
  • الحمدلله که فاطمیه تمام!!!!!!!!!!!
    به همین زودی دلم برایت تنگ شد
    مادر..
    انگار همین دیشب بود...
    پاسخ:
    الحمدلله که بازهم فرصت دادن به ما!!!
    یا زهرا..
    ان شا الله که سفر زیارتی تون ابتداش مشهد باشه و انتهاش کربلا
    التماس دعا
    ممنون از حضورتون:)
    پاسخ:
    انشالله با دعای شما
    یا علی
  • محمد علیزاده
  •  انشاالله در راه طولانی وبلاگت موفق باشی
    پاسخ:
    به امید خدا
    ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">